من و روزام
من و روزام

من و روزام

مرغ و جوجه

دیروز پریروزا بود یه لالایی شنیدم جالب بود: 

                                               

                                             لالای میخونم خوابت نمی یاد  

                                                                                    بزرگت می کنم یادت نمی یاد  

 

اون لحظه به این تیکه خندیدم ولی بعد هی با خودم کلنحجار می رفتم که واقعا بزرگ کردن یعنی چی؟؟؟؟یعنی آب و دون دادن؟؟؟؟؟      

درد من سوز

هر کی خوابه خوش به حالش ما به بیداری دچاریم

دیگه میذارمت کنار .................

نمی دونم از کجا باید شروع کنم ولی.......چه خوب بود اگه همه چی همون جوری پیش میرفت نخواستی یا نذاشتن ؟؟تو اومدی خوب اومدی ولی چه بد می خوای بری . 

 

با من غریبگی نکن با من که درگیر توام چشمت رو از من بر ندار من مات تصویر توام   ...... 

 

معنی نگاهاتو نمیفهمم آره *حواسم هست که حواست هست *ولی فال من و تو یکی نیست می دونستی تو مال اونی اونی که اون روز اومدی ازش گفتی یادته .می دونم من خیلی لهت کردم منو ببخش که بهت فلش ندادم تا برام دیکشنری بریزی درسته انگلیسی به فارسی باشه . 

ولی شاید من نخوام  تو رو ببخشم تک تک واکنشات یادمه آره.....اون ارائه اون پوزخند اون ...... 

دیگه میذارمت کنار.