من و روزام
من و روزام

من و روزام

congradulation

فلسفه ی عید قربان رو دوست دارم یه جوور واقعا رهاییه،هر چند که عده ایی طبق معموول به تمام این معنویات ناب گند کشیدن اما قشنگه ......................پس عید همه توون عزیزا مبارک ....................


بگردین ببینین تا حالا کیارو قربانی خودتون و امیال خودتون کردین .

بگردین ببینید تا حالا چند نفر شما رو قربانی کردن، در هر حال بهش فکر کنین .

مردهای همه کاره

دیشب ز بیستون صدای تیشه نیامد

                                        شاید به خواب شیرین ،فرهاد رفته باشد

no love

تازگیا یه کشفی کردم ،که مردها زن هایی رو دوست دارن که دوستشون ندارن ...........

خیلی جالبه اینکه تو علم روانشناسی انسان هایی هستن که از محبت فرارین ،ینی اگه بهشوون محبت کنی ،می ذارن می رن،مردها از این دسته ان .

فکر کنم این آقای نیچه باید یه تجدید نظری توی اعتقاداتش می کرد حالا من ایشان راتصحیح می کنم "به سراغ مردها می روی {ببخشید ها }سگیت را فرامووش نکن ...........


عکس های یادگاریت هم که فرمت شد ،دارم به ماهیت وجودیت پی می برم ،که حتی اگه به یادخاطرات من هم بیفتی ،واسه من حتی وقت نمی ذاری .........