من و روزام
من و روزام

من و روزام

ای ملت گریه ...................

مرده اند از بیم یاران نام داران را چه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سنجیدم و دیدم که نشانی ز تکامل احکام نرون دارد و احکام شما نه ......................

آزاد سبز پوشٰ     قلاده ٰ   ندا     توپ     ٰبرادر ٰ     مردم ٰ   چریک ٰ     می کشم       ٰتجاوز ٰ                  چرا نشستین ؟ٰ      هدف   آقا سلطان   تانک     


ایمان   باور    هدف 



  زندگی چریکی     آتش      سهراب    برادرم کشت    حماسه     تقلب    قیامت     وطن     آزادی     




اینا شما رو یاد چی می ندازه مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟     

واقیت درد یا درد واقعیت

این روزها درد دارم ٰوقتی به واقعیت ها فکر میکنم ٰوقتی به جان سنگینی ها فکر میکنم ٰدرد به سراغم می آید دردی سسسخت ٰدردی که همه جا با من هست ٰدردی که انگار باید باشد ٰدردی که درمانی نیست برایش ٰآن درد واقعیت است..........سخت مرا به خود می پیچاند ٰسخت مرا در هم می شکد همه جا ٰهمیشه ٰبا همه ........