من و روزام
من و روزام

من و روزام

من و تو و دیگران .............

افاده می آیی این روزها .......نیامدنت هم تبانی دیگران است ..................تو چرا بازیچه شدی من ساده بودم ، من دلتنگ بودم ،من عاشق بودم تو که نبودی ..... .

دلم تنگ می شود این روزها می دانم اگر هم باشی بازهم دلتنگم .می بینی دیگر بودن و نبودنت هم فرقی نمی کند رفیق .....

 این قدر انرژی پایت ریختم تو اما تمام این مدت داشتی هوا عوض می کردی ..............




خداییش میام بنویسم همه چی می پره ....

نظرات 1 + ارسال نظر
s...r جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 21:25 http://fa-blog-iran.vf1.us

کاراتون خیلی خوبه امیدوارم همیشه اینجوری باشه
من زیاد بهتون سر میزنم بیشتر مطلب بزارید

5663

مرسی ولی من تازه اومدم شما چه جوری همیشه به من می سرید؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد