من و روزام
من و روزام

من و روزام

جاده خاکی

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا یا اینکه بامن بااااااااااااااااااااش


کنار من تنهاااااااااااا کنار من تنهااااااااا کنااااااااااااااااااااار من تـــــــــــنهااا


از اولین جمله اااااات فهمیده بودم خووووووووووب

عشقای قبل از تو سوء تفاهم بوووووووووووووووود


انقققققققققققققققققدر می خواممممممممممممممممممممت .....................

نظرات 3 + ارسال نظر
صاحاب وبلاگ گاف دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 20:15

اینی که عشقای قبل اون سوء تفاهم بود نشون میده همین عشقه هم سوء تفاهم بعدن می‌فهمه :)

ایین فقط یه جاده خاکی بوود همیین .

عرفان سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 12:46 http://dastforosh.blogsky.com

انقدر می خواهمت که دلت را بزند؛ این هم از عشقهای شرقی که تبدیل به اسارت می شود.

عرفان سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 14:14 http://dastforosh.blogsky.com

افتخار می دید توی لینکام باشید؟
خصوصی

خواهش می کنم من که خیلی وقته لینکتون کردم با اجازه توون
ولی خودمونیم ها کلا ادبیاتتم مثل قالبتون عوض شده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد