من و روزام
من و روزام

من و روزام

قصه بودن و نبودن.

تا حالا به قصه مرگ فکر کردین ......یه رصد مداوم من حاکی از اینه که اکثر آدمایی که می میرن ،یکی از نزدیکانشون باعث مرگ اون ها می شه ....خدا گفته اینا یه وسیله ایی ان که باعث مرگ  اونای دیگه میشن ....جالبه من به این فکر می کنم که همیشه این وسیله ها کسایی ان که آدم حتی فکر شوهم نمیتونه بکنه .....درگیرم که وسیله مرگ یکی بشم ....کی وسیله ی مرگ من می شه .

نظرات 1 + ارسال نظر
ساوا جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 12:58 http://www.bashia.blogsky.com

آره دقیقا مثل وقتی تنها کسی که بهش بیشترین اعتماد کردی در حقت بزرگترین بدی بکنه
همیشه از کسانی می خوریم که بهشون بیشترین اعتماد میکنیم نمی دونم چرا؟

همین طوره همیشه وقتی ضربه می خوریم که از کسی غیر از خودمون توقع داریم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد