من و روزام
من و روزام

من و روزام

جایی خواند.

نوشته بود : "ما نسلی بودیم که حرف هایمان را نگفتیم ،تایپ کردیم "


چقدر به دلم نشست.ما نسل تنهایی بودیم ما دهه شستی ها ،همه ی بحران ها ی عاطفی ،اقتصادی ،مملکتی ،خانوادگی ،اجتماعی و ....با ما همراه بود .عجب نسلی بودیم ما .قبول دارین ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:49 http://dastforosh.blogsky.com

نمی دانم جواب کامنتهای من تلخ و کنایه آمیز و ناشی از نمایش بی تفاوتی است یا کلا این روزها حال و حوصله ای برای نویسنده این وبلاگ نیست؟!

منو ببخشید ،این روز ها بیهوده ورق می خورند تقویم های تاریخ برایم ،همه شان یک روز است که فقط پیشوندشان عوض می شود .

یادداشت های روزمرگی دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 20:17 http://dailylife.blogsky.com

اما من حرفامو گفتم و فریاد زدم و نوشتم
برچسب های جور واجور خوردم اما بازم از رو نرفتم
ولی حالا خسته ام
خیلی
حالا وقت سکوته
نه از سر رضایت
که از سر درماندگی

اگه سکوت کنی یعنی جزو آن احمق ها شده ایی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد