من و روزام
من و روزام

من و روزام

همرنگ جماعت رسوا شده .

من این روزها در این سگدونی ،حالم بد می شود از این هایی که با یک حرف زود عوض می شوند ،حالم بد می شود از این هایی که زود سگ می شوند ،انسان نماهای سگ ....

حالم بد می شود از این هایی که چه راحت پست می شوند ،رنگ عوض می کنند ،استراتژی عوض می کنند ،حالم بد می شود از این جماعت مریض .....

گاهی فکر می کنم ای منم که پست شده ام که همه را مثل خودم می بینم .

گاهی حتی سگ بودن هم لیاقت می خواهد ،سگ شرافت دارد ،نوعی همنوع دوستی دارد.جماعتی هستند که حتی حیوان هم نیستند .....

نظرات 1 + ارسال نظر
یادداشت های روزمرگی دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 20:17 http://dailylife.blogsky.com

این روزها خوب بودن و خوب ماندن کار سختی است ... طاقت بیار.

می خواهی متفاوت باشی ؟خوب باش ،تفاوت خواهی داشت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد