من و روزام
من و روزام

من و روزام

من بخشی ار تو و تو بخشی از من .

تا حالا به  "وحدت وجود "فکر کردین ؟ این روزا بد جوری با این مقوله درگیرم امروز توی افکار روزانه ام یهو یاد عقرب افتادم ،موجودی بسیار خطرناک،وحشت آور  برای ما انسان ها .به نظر من هموون عقربای ترسناک خیلی بهتر ازما قاعده ی جهان منزلی ،قصه ی وحدت وجود رو می فهمن.اینو همون موقع فهمیدم که اگر به عقرب اجازه بدی راحت بدون هیچ گونه خطری از کنارت رد می شه اما اگه ازش بترسی بی شک نیشت می زنه اوون خوب می دونه کی وحدت وجود رو می فهمه و کی نمی فهمه ،و اونایی که نمی فهمنو خوب درسی بهشون می ده .

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 21:00 http://life-time.blogsky.com/

من فکرمی کنم همه موجودات اینجوری هستن
وقتی ترست رو بفهمن حتما بهت صدمه می زنند
حتی آدما

دقیقا به نکته ی خوبی اشاره کردین

یادداشت های روزمرگی دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 06:30 http://dailylife.blogsky.com

کجایی پس؟

درگیر امتحانا بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد