من و روزام
من و روزام

من و روزام

IMPOSSIBLE

چه قدر فهموندن بعضی چیز ها به بعضی از آدم ها سخته ،چه قد فهمیدن معنای واقعی کلمات برای اونایی که بووق فهم دانایی برداشتن  غیر ممکنه .....

نظرات 2 + ارسال نظر
یادداشت های روزمرگی شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 23:24 http://dailylife.blogsky.com

بعد از ما می خوای که بگیم چه شکلی هستی! قبول کن که داری به مسائل و آدم های دور و برت از بالا نگاه می کنی .. یه نگاه نابرابر ... چرا؟ در مورد خودم حرف می زنم... چرا هر جور حرف می زنم می گی نمی تونی منو بفهمی؟ سخت حرف می زنم؟؟ یا اونقدر ساده که نمی تونی متوجه منظورم بشی؟

please conquer on your anger ;dear.
anger is a sign of weakness.

یادداشت های روزمرگی یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 10:26 http://dailylife.blogsky.com

باور کن موقع نوشتن اون کامنت اصلا عصبانی و ناراحت نبودم. یعنی اگه منو می شناختی می دیدی که به همین راحتی کفرم در نمیاد.
شاید اینطور به نظر بیاد ولی اگه می خواستم عصبانیت رو منتقل کنم حداقل از این ایکون استفاده می کردم.
اعتراف می کنم که من هم گاهی نمی فهمم شما رو.

u r honest &respectable,dear friend..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد