من و روزام
من و روزام

من و روزام

من ِسگ نما یا سگ ِمن نما ؟

یه فیلمی می دیدم ،صاب کار دختره ،برای تنبیه کردش توی یه لونه ی سگ .شب تا صبح .........همه دل شوو براش سوخت داشتم با خودم فکر می کردم ماها در حال حاضر همه موون به نحوی داریم با سگ ها زندگی می کنیم ،این دیگه آخ و واخ نداره که .........................حالا اونم یه جونوره ،اما ماها چی که معلوم نیست با کیا هم خونه اییم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
یادداشت های روزمرگی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 22:15 http://dailylife.blogsky.com

سرفه ... سرفه ...
بلانسبت این جمع البته ...!

به نظرت بهتر نیست به جای این جور بحث ها از خودت و روزهات بنویسی!؟ ... شاید هم بگی روزهای من همینجوری که می بینی می گذره. ولی نگاه سخت گیرانه ایه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد